Jentel als Au pair in Engeland

Lange week

Lieve lezers,


Deze week was een lange week i.p.v. 5 dagen au pair zijn waren het er nu 6. Dus ben nu wel een beetje gesloopt! Deze week ben ik weer lekker creatief bezig geweest en verder de normale dingen. Wel heb ik voor het eerst een eekhoorn in het wild gezien zo leuk :) Ik was helemaal verrast en zei tegen Ankita kijk Ankita een eekhoorn zegt ze: "jaa dat klopt" :P Dan ben je even vergeten dat het hiet normaal is dat ze in het wild lopen. Ook was ik deze week op een school meeting daar gingen ze vertellen hoe ze de kinderen leren lezen en schrijven! Was leuk om te zien want de kinderen mochten het natuurlijk zelf laten zien. Het is de hele week eigenlijk mooi weer geweest dus lekker veel naar buiten geweest. Gisteren met Ankita wezen piknicken in het park en heerlijk genoten van het zonnetje! Elke keer als ik buiten zit dan heb ik altijd een leuk gesprek met iemand die ik niet ken :) Heel erg gezellig. Gisteren hadden we natuurlijk ook weer echt tijd om te knutselen en deze keer hebben we een vliegend konijn gemaakt. Ja het was de bedoeling dat het een vlinder zou worden, maar toen hij eenmaal klaar was zei Ankita: "Nee Jentel het is geen vlinder maar een vliegend konijn". Heerlijk :)

Vandaag was ik weer lekker in het centrum te vinden van Peterborough. Het is zo'n leuk en bruisend centrum ik kan er de hele dag wel lekker zitten en naar mensen kijken. Vandaag ben ik ook wat verder gegaan dan het centrum :P Ik ben op zoek gegaan naar het theater van Peterborough en de rivier. Die had ik sneller gevonden dan ik dacht en ik kwam uit bij een heel groot grasveld met een park erbij aan de rivier. Het was er heerlijk (afgezien het geluid van de snelweg) was het er muisstil en hoorde je de vogeltjes heerlijk fluiten! Het theater was alleen niet zo groot als ik had verwacht en nu snap ik ook beter dat er veel kleine producties staan! Wat ook super tof is :)! Na even te hebben gezeten en genoten ben ik via het centrum naar de andere kant van het centrum gelopen daar kwam ik een stads markt tegen die de hele week (behalve op zondag) geopend is! Daar ga ik van de week ook even rondneuzen! En ik kwam de stadsbiblotheek tegen! Nu heb ik twee bibliotheken gevonden (1tje moet ik nog even uitvogelen hoe ik daar op de fiets kom :P) Misschien is dat ook een betere plek om m'n engelse cursus te gaan afmaken :P. Ook heb ik vandaag een engelse lunch gehad ik had een klein besteld maar het zag eruit of het groot was pff wat veel, maar op zich was het wel lekker, maar niet voor de herhaling :P Het was varkensvlees (die trouwens wel echt super lekker was) met aardappel, zoete appel, bloemkool in een sausje, yorkshire pudding, prei, nog iets wat ik niet precies kon thuis brengen en een sausje over alles heen :P

Ik schrijf weer lekker chaotisch daar ben ik heel erg goed in :P

Nu ga ik lekker verder genieten van m'n vrije zondag.

Liefs

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active