Jentel als Au pair in Engeland

De reis

Lieve lezers,


Jaa vandaag was het dan zover! Een hele tijd naar toe geleefd, gedroomd en gefantaseerd en vandaag was het zover! Op weg naar Engeland!

Gisteravond kwam ik natuurlijk moeilijk in slaap (zoals te verwachten was :P) maar ik denk toch dat ik rond 1en sliep (aardig toch?)! En daar ging m'n wekker die ik om half 5 had gezet. Ik schrok me rot! Was in een diepe slaap beland blijkbaar :P! Normaal blijf ik altijd nog even liggen, maar vandaag niet! Ik stond zo naast m'n bed :) Heerlijk! Na me te hebben aangekleed en de laatste dingen gepakt op weg naar beneden en alvast stoeien met de TomTom. Ondertussen was een lief vriendinnetje ook al aangeschoven om mij veel plezier te wensen. Zij mij helpen en ja hoor we konden het adres gewoon niet in de TomTom vinden! Andere oplossing dan, maar gewoon richting Antwerpen rijden en we zien vanzelf daar wel bordjes staan! Wie komt daar aangelopen opeens mijn oom! Super lief hij wilde me ook nog even voor z'n werk een dikke knuf geven en veel plezier wensen!

Rond 5 voor 5 iedereen knuffels en kusjes gegeven en ingestapt om 5 uur precies! En super lief door iedereen uitgezwaaid te worden gingen we in het donker op weg naar de boot!
En je raad het al even onderweg bedenk ik me opeens dat de plaats i.p.v. België ook nog onder Frankrijk kan staan! En bingo gevonden het adres van de boot!
Alles verliep vlekkenloos en zonder files! Dus om half 9 waren we bij de boot en was het wachten in de rij voor de douane. om 9 uur stonden we op ons plekje te wachten tot we erop mochten! In de stromende regen (gelukkig zaten we in de auto :P)! Om half 10 op de boot en 10 uur vertrok hij! Op weg naar Engeland!

In Engeland reden we helaas door alle borden die er stonden (en binnen 2 sec die je moet lezen wat echt niet te doen is) reden we verkeerd! Wij keren en ja de eerste file te pakken! En daarop volgde er helaas veeeeeeel meer! Maar wel super genoten van het prachtige uitzicht wat je te zien krijgt! Het is een mix van Engeland, Frankrijk en Italië! Prachtig!

Toen we Cambridge op de borden zagen staan zijn we daar lekker afgeslagen via Park & Ride (aanrader voor iedereen!! goedkoop en veilig parkeren) naar Cambridge gegaan! Wat een mooie stad ongeloofelijk! Daar ga ik vaker heen! Met een half uurtje is dat makkelijk te doen :D

Vanuit Cambridge naar het hotelletje in Stilton! (onder Peterborough) Daar lekker gegeten! En nu aanbeland achter de pc zoals jullie kunnen zien :P

Ik ben helemaal gaar voor vandaag was een lange dag met veel indrukken! Morgen naar m'n hostfamily! Spannend :D

De foto's zijn te bewonderen op Facebook! Ik weet nog niet zo goed hoe ik het hier in moet zetten! Dat komt later wel :P

Slaap lekker iedereen!

Liefs

Reacties

Reacties

Soraya

Fijn dat de reis tot nu toe goed is gegaan! Slaap lekker en veel plezier en succes enzo morgen.. :)
Xxx

Jasmin

Wat vet Jentel!! Heel veel plezier en geniet geniet geniet ervan!

Mamsie

Wat een heerlijk enthousiaste,je ogen glunderen helemaal.Wat zal jij lekkers slapen. Dikke kuss

Coby Beck

Gaaf om zo mee te mogen lezen en te beleven! Keep up the good spirits ;) xxx

Xander

Het grote avontuur is nu echt begonnen voor mijn lieve nichie.. Top reis zo te horen...ehhh lezen :-) hopelijk lekker geslapen in het hotelbed, is altijd afwachten.. Heel veel succes vandaag, op naar het gezin!! Spannend, maar vooral GAAAF!!' Liefs en dikke kus van mij.... Genieten...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active