Jentel als Au pair in Engeland

6de week alweer

Lieve Lezers,


Het is alweer week 6 en wat was het deze week mooi weer zeg. Wauw. Helaas heb ik er niet veel van meegekregen want helaas was Ankita bijna de hele week ziek.

Deze week heb ik een mega hobby winkel gevonden echt zo gaaf. 10 minuten van het huis vandaag met de fiets! Ik kwam daar binnen en m'n hart ging sneller kloppen en voelde me net een kind in een snoepwinkel! 20 meter aan verschillende wol, mooie naaimachines en ze hebben echt alles wat met knutselen te maken heeft! Dus voor de creativelingen onder ons. Ben je toevallig in Peterborough (of in Engeland hij zit op meerdere plekken) ga er heen. Het is de Hobby craft! Heerlijke winkel. Ik kon het daarom ook niet laten om een mooi wolletje te kopen en een onderdeel voor m'n nieuwe project. Ik maak namelijk een klein portemoneetje, want mijn portemonee gaat het niet lang uit houden zo met al dat kleingeld. Ook zat er bij deze leuke winkel nog een grote H&M :) en allerlei woonwinkels en kon het natuurlijk niet laten om even naar binnen te glippen!

Zaterdag ben ik naar Hutingdon geweest een klein dorpje een kwartier met de trein van Peterborough vandaan. Ik had alleen geen goede dag gekozen, want het was lekker aan het regenen, maar gelukkig had ik m'n paraplu mee :P. Het is een oud dorpje met veel winkels :P. Je loopt de marktstraat in en daar om de hoek tussen de huizen verscholen staat een klein kerkje met een mega boom ervoor. Een beetje sprookjes achtig zag het eruit. Verder heeft het hele mooi oude huizen ben echt gek op de Engelse architectuur. Helaas kwam ik er vandaag pijnlijk achter dat er een gat in m'n zool zat dus m'n voet werd een beetje nat. En wanneer het nog harder ging regenen ben ik weer richting Peterbough gegaan en daar gevlucht in de shopping mall. Mijn favoritie hangplek :P. Het werd ook eens tijd om m'n haar weer te knippen. Heb er weer een lekker stuk van af laten knippen zodat het weer lekker kan groeien :P.

Vandaag was het een stuk beter weer en ben ik (natuurlijk) weer naar de city centre gegaan. Hier heb ik lekker genoten van een kop koffie, een heerlijke muffin en een leuk tijdschrift. Heerlijk om zo de dag te beginnen. Daarna heb ik afgesproken met een lokal en even door de stad gelopen en lekker geklets. Ik maak hier wel rare dingen mee moet ik zeggen. In Nederland werd ik nooit aangesproken en hier je hoeft maar in de Primark rond te slenteren en er komt iemand op je af die zegt je gezien te hebben op de fiets. Ik dacht ja er fietsen hier wel meer mensen, maar naar doorgevraagd te hebben klopte het ook echt. Hoe je een gesprek kan beginnen :P Nu lekker hangen op m'n kamer en zometeen een lekker film kijken! Morgen begint er weer een nieuwe week :)

Have a nice day :)

Liefs

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active