Jentel als Au pair in Engeland

Goed nieuws!

Lieve Lezers, Vorige week kreeg ik te horen dat ik een gastgezin heb gevonden zoals jullie konden lezen in m'n vorige reislog! Vandaag heb ik van travel active de echte bevestiging gehad dat ik officieel geplaatst ben! Dat is toch een heerlijk gevoel! Nu word het nog echter dan het al was! De dagen gaan onwijs snel niet te geloven dat ik over 1 week en 2 dagen vertrek! Nog 3 hele en 2 halve dagen werken en dan toch echt afscheid nemen van mijn lieve collega's! Ik ga ze missen! Net als m'n lieve vrienden, maar uit het oog is niet uit het hart! Iedereen heeft een speciaal plekje gekregen! En ik ga weer een gaaf avontuuur tegemoet! Liefs

Reacties

Reacties

Alinde

Hmm afscheid nemen daar hou jij toch niet van? Jij bent meer van tot ziens want ik ga niet dood.Met de Kerst ben ik er weer.Afscheid nemen bestaat niet, toch ?

Sharona

Heel fijn voor je meid ;) officeel heel snel!! Enne alinde ik sluit me bij je aan had ze ook tegen mij gezegt hahah;)

ingrid maasman

Heel heel veel succes meid en geniet van je avondtuur het komt allemaal goed en we zullen je volgen niet uit het oog en ook niet uit je hart heel veel plezier daar in engeland

Adrie

Lieve,grappige spontane jentl.ik wens je heel veel plezier daar bij die rare engelse mensen.je zal een verademing zijn voor die kindjes daar,ik las volgens mij iets van 2 kindjes?leuk hoor!heel wat anders dan wat je opleiding is geweest maar ook daar kan je veel van je gewonnen kennis in kwijt hoor!ik ga je avonturen zeker volgen,maar misschien zie ik je voordat je weggaat nog wel even.xxxx. Adrie

Marjon

Lieve Jentel,
Ik heb je leren kennen als een spontane leuke lieve meid
je was ooit mijn stagiar maar ondanks dat leerde ik ook van jou een hoop.
Je bent de vriendin van mijn dochter maar voor mijn ben je speciaal om jezelf
Je speelde toneel als de beste en nu ga je Engeland onveilig maken het leven is een leerschool en jij bent je eigen regizeur
heel veel plezier en ik zal je verhalen zeker volgen
XXX Marjon

Coby Beck

Jodelahietie.... Het grote avontuur voor jou gaat beginnen. Spannend! :) Ik lees graag mee! xxx

jentel

Dankjulliewel allemaal voor de lieve berichtjes echt mooi om te lezen! En mam ik dacht ik ga een heel dramatisch schrijven en net zoschrijven zoals iedereen het ziet! Vandaar ook de mooie zin niet uit het ook niet uit het hart! Dus bij deze lieve mensen we zien elkaar heel snel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active