Jentel als Au pair in Engeland

Nog enkele uren......

Lieve lezers, Wat is de tijd omgevlogen! Het lijkt net of ik gisteren te horen heb gekregen dat ik een hostfamily heb, maar dat is inmiddels alweer ruim 2 weken geleden! Het aftellen is nu toch echt begonnen! Ik heb iedereen tot ziens gewenst, knufffels en kusjes uitgewisseld, feestje gevierd, cadeautjes gehaald , tickets besteld, alles geregeld, koffers ingepakt (wat nog een hels karwei was :p) en de auto volgeladen met m'n pa. Wat is er veel gebeurd en al heb ik helemaal niet het gevoel heb dat ik voor een jaar weg ga heb ik er onwijs veel zin in! Zometeen m'n wekker om half 5 zetten want ja we zitten om 5 uur stipt in de auto om de boot van 10 uur te halen in België! Nu eerst soort van proberen te slapen! Ik hoop dat het niet een al te warrig berichtje is! Is dat wel zo mijn excuses :p houd facebook goed in de gaten en volg mijn avontuur via dit blog en facebook natuurlijk! Ik ben er helemaal klaar voor! Op weg naar een onwijs gaaf avontuur Op weg naar een super lief gastgezin Nog maar 5 uurtjes slapen voor dat het avontuur van start gaat! Liefs

Reacties

Reacties

Mamsie

Zo trots op mijn weiffie

Lisanne

Heel veel plezier in Engeland, Jentel! Ik ga je blog zeker volgen! ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active